Itt van egy nagy információforrás és ötletek a Search Engine Optimization-ről
A SEO keresőmotor optimalizálás már nem csak a számítógépes geekek számára készült. Mivel most már sokan rendelkeznek weboldallal, akár személyes használatra, akár üzleti célokra, a népszerű keresőmotorok eredményeinek megnövekedett folyamatai sok ember számára könnyebbé válnak. Ez a cikk gyakorlati megoldásokat kínál Önnek arra, hogy egyszerű változtatásokat végezhessen a webhelye javára.
Miután felfedezte a megfelelő SEO kulcsszavakat a webhelyére, tegye ezt a kulcsfontosságú kifejezést a címébe. Válasszon egy okos, megfelelő címet, amely a webhelyére érkező felhasználóknak jó első benyomást biztosít. A SEO kulcsszavak helyes használata segít a webhely látogatóinak vezetésében, mivel lehetővé teszi a keresőmotorok pókjai számára, hogy helyesen rangsorolják oldalát a listákban.
Amikor megpróbáljuk elérni a Search Engine Optimization-t, ne felejtsük el a meta-tag leírását. Ez azt jelenti, hogy a meta-tagban kitűnő nyelvtani és hibásan kell lennie. Legalább két kulcsszót kell tartalmaznia. Bár a webhely címe kritikus a keresési eredmények között, az internetes kereső elolvassa a leírást, hogy végleges döntést hozzon, hogy melyik webhelyre kattint.
A honlapod a keresések súlyának körülbelül 50% -át hordozza. A másolat és a linkek legfeljebb 5% -át kulcsszóval és kifejezésekkel kell súlyozni. Ez a sűrűség mélységet ad a kereséseknek, és közelebb hozza a webhelyét a főbb motorok rangsoraihoz.
Az Ön webhelye minden képességű ember számára elérhető? Ha a webhelye nem érhető el könnyen a fogyatékkal élő felhasználók számára, akkor elképzelhető, hogy elveszíti a létfontosságú demográfiai adatokat. Győződjön meg róla, hogy a weboldalak fontos információi könnyen hozzáférhetők és feldolgozhatók a vak felhasználók számára szöveges olvasási programok segítségével. A siket használók élvezhetik a videó tartalmának átírását vagy zárt feliratozását.
Amennyire lehetséges, maradjon távol a webhely kereteitől. A keresőmotorok nem képesek indexelni a keretezett oldalakat. A legjobbak, ha képesek lesznek a kezdőlap indexelésére. Ez azt jelenti, hogy ha a webhelyének többsége kereteket használ, akkor a webhelyének többsége nem lesz indexelve.
Ha van Twitter-fiókod, győződj meg róla, hogy időnként más termékeket vagy márkákat adsz át, hogy növelje lojalitását más cégekkel szemben. Viszont pozitív visszajelzést és potenciálisan ingyenes hirdetést kell kapnia a nyújtott szolgáltatás visszafizetésére. Ez extra nyereséghez vezethet, különösen, ha nagy szervezeteket hirdet.
Tervezze meg webhelyét a keresési optimalizálás kezdetétől kezdve. Ha túl sok Flash-t vagy más olyan terméket helyez el, amelyet a keresőmotorok nem használnak, akkor nem lesz túl magas a radarján. Tartsa szem előtt, amikor elkezdi webhelyét, és sokkal könnyebb lesz a jövőben.
Amikor az emberek feliratkoznak az Ön e-mailjeire, kérjen meg néhány alapvető információt, például a születésnapját. Ezután minden évben születésnapjukon küldjön nekik egy boldog születésnapot. Ez személyes kapcsolatot teremt, és ügyfeleit úgy gondolja, hogy érdekel. Ha az ügyfelek úgy gondolja, hogy érdekli őket, nagyobb valószínűséggel jönnek vissza az ismétlődő üzletre.
Adja hozzá kulcsszavait a mellékelt linkek horgonyszövegéhez. A linkek egy másik elem, amelyet a keresőmotorok nagyobb jelentőséggel bírnak, mint a normál szöveg. Minél több helyet foglal el a kulcsszavának adott motornak, annál magasabbak lesznek azok a szavak, amelyek meghatározzák, hogy a webhely melyik helyen legyen a rangsorban.
Függetlenül attól, hogy webhelye üzleti és cash flow-t generál-e, vagy csak értékes szolgáltatást vagy információt nyújt, akkor kevesebb sikerrel járhat, ha nem találja meg. Az itt bemutatott ötleteket követve nagyobb eredményeket érhet el az eredményekben, és megkeresheti a nézőket, amire szüksége van.
Utolsó kommentek