A közösségi média marketingjének jövedelmezőnek kell lennie, csináljuk akkor ezt

Új és ígéretes promóciós technika a közösségi média felhasználása vállalkozásának marketingjében. Ha a legtöbbet hozza ki egy közösségi oldalról, akkor az üzleti vállalkozások jelentős megtérülést érhetnek el márkaértékben, meglepően alacsony idő- és pénzbefektetéssel. Ebben a cikkben megtudhatja, hogyan lehet sikeres a közösségi média marketing területén.

A Facebook használata nagyszerű módja lehet vállalkozásának népszerűsítésére. A Facebook lehetővé teszi, hogy kapcsolatba lépjen a célközönséggel. Ha helyesen használja a Facebookot, barátságos módon léphet kapcsolatba közönségével anélkül, hogy bármi nyomásra kényszerítené őket. Ha az emberek személyes szinten csatlakoznak hozzád, akkor valószínűbb, hogy érdekli a vállalkozásod.

Fontolja meg a Facebook megosztási gombjának a blogbejegyzéseibe való felvételét. Ez lehetővé teszi, hogy a blogot felkereső emberek megosszák azt a barátaik listáján szereplő személyekkel. Amikor ez megtörténik, blogjainak láthatósága kibővül a tisztában lévő személyek száma szempontjából. Az extra forgalom extra értékesítést jelent.

Figyelje versenytársait a közösségi oldalakon. Töltsön el egy kis időt azzal, hogy megvizsgálja, mit csinál az öt legjobb versenytársa ott a közösségi média világában. Nézd meg, melyik közösségi oldalakon vannak a legaktívabbak, milyen tartalmat tesznek közzé, hány rajongóval rendelkeznek, és hogyan népszerűsítik webhelyüket, és mit kínálnak.

Ha szeretné maximalizálni a közösségi média erőfeszítéseit, győződjön meg arról, hogy ezek mind összekapcsolódnak linkeken keresztül. Helyezzen el linkeket webhelyén vagy blogján Facebook, YouTube és Twitter fiókjaival. A Twitter-profiloldalon győződjön meg róla, hogy tartalmazza-e a Facebook-oldalra és a blogra mutató linket. Linkek létrehozása különféle médiaformákban kiszélesíti vásárlói körét.

Próbálja összekapcsolni az e-mailes marketinget a közösségi média kalandjával. Adjon hozzá egy linket Facebook és Twitter profiljához az elküldött e-mailek aláírásában, és közölje az emberekkel, hogy ezeken a webhelyeken kérdéseket tehetnek fel. Lehetőség van arra is, hogy felhívja az embereket, hogy iratkozzanak fel a hírlevelünkre egy olyan link megadásával, amely arra irányítja az embereket, hogy látogassák el a regisztrációs oldalt.

Amikor valamit közzétesz a blogodon, vagy frissíted a webhelyedet, azonnal írj Facebook-bejegyzést. Talán előre meg kell terveznie és előre meg kell írnia a bejegyzést, hogy ne rohanjon rá. Ne felejtsd el, hogy az emberek feliratkoztak Facebook-bejegyzéseidre, hogy naprakészen értesüljenek arról, mit csinálsz.

A Twitter lehetővé teszi a fiók beállítását úgy, hogy az összes blogbejegyzés automatikusan tweetelésre kerüljön. Linkeket is tehet közzé befolyásos, érdekes bloggerek tartalmára. A bloggerek nem csak élvezni fogják az extra expozíciót, de követői is értékelni fogják a velük megosztott nagyszerű tartalmat.

A közösségi média marketingjében nyerjen díjat mérföldkövének kedvelőinek vagy követőinek. Adja ajándékba a termékével kapcsolatos ajándékutalványokat vagy érdekes dolgokat századik, ezredik és milliomod követőinek. Ez nemcsak arra ösztönzi az embereket, hogy iratkozzanak fel az Ön tartalmára, hanem a győztes is egy életen át ráveszi, milyen nagyszerű az adott modul.

A hallgatóság tudni akarja, hogy érdekli-e, amit mondanak. Amikor az ügyfél javaslatot tesz, nyugodtan feltételezheti, hogy mások megosztják véleményüket. Mondja meg nekik, hogy hallja őket, és törődik velük.

Mint tudják, a vállalatok továbbra is sikeresen piacra viszik magukat a közösségi oldalakon keresztül. A közösségi médiával csak egy kis idő vagy pénz hosszú utat jelenthet. Használja ezt a tanácsot az üzleti vállalkozása érdekében, és látja, hogy azonnali növekedés tapasztalható az elért ügyfelek számában és annak pozitív hatásában.